mardi 26 janvier 2016

Kilka projektow na warsztacie...

Obiecalam sobie, ze w kazdy poniedzialek, bede zajmowac sie troszeczke blogiem, ale coz...tyleeee ciekawych rzeczy do szydelkowania, ze na pisanie juz czasu brak. Wpadlo troche zamowien i korzystam z mojego urlopu od obowiazkow i delektuje sie kolorowymi wloczkami i nie tylko:):). Bo czy ja juz pisalam, ze styczen to moj ukochany miesiac??? To miesiac, w ktorym regeneruje sily i odpoczywam na zapas, wiem wiem nie da sie odpoczac (niestety) na zapas, ale zawsze mozna probowac i przynajmniej nabrac sil no nie? Bo ja na pierwszym miejscu kocham ogrod i przez wiekszosc roku nim sie zajmuje, a styczen do pierwszy i ostatni w roku "martwy" dla ogrodu miesiac. Juz w lutym zaczynam siac, podkielkowywac ziemniaki itd, wtedy koniec szydelkowania od rana do nocy, z przerwami na papu dla rodzinki:),wozeniem dzieci, jako matka-taxi, itp. itd. Jeju jeju ostatni tydzien laby ;(;(;(
No dobra to co teraz na moim warsztacie? Jak zwykle kilka rozpoczetych prac, bo tak jest ciekawiej:)



To rozpoczety kocyk dzieciecy, do mojego nowego na przyszlosc dzialu "tout pour bebe" czyli roznosci dla dzidziusiow. Narazie to projekt, szukam i gromadze pomysly, a zaczelam od kocyka i....odlozylam bo moja kolezanka zamowila firanki, wiec to moj glowny obecnie projekt:




I robi sie kolejna myszka baletnica, okazuje sie, ze myszka cieszy sie sporym zainteresowaniem
 W planach mam inna kolorystyke. Plany planami a zobaczymy, jak z ich realizacja:).



Niedawno w moim mini sklepiku zamiescilam zdjecia gotowych zabawek, czy kto juz je widzial?:)




I jest jeszcze piesek:):) zapraszam do dzialu "Jouets";

 Na dzisiaj tyle, bo motylki na firance mnie wolaja:):).

2 commentaires:

  1. Tyle się u Ciebie dzieje i takie piękne rzeczy robisz. Szkoda, że za chwile wpadniesz w wir pracy ale skoro to lubisz - mysle o roślinkach - to tez będziesz czerpała z tego satysfakcje. Sciskam Cie mocno. Dorota

    RépondreSupprimer
  2. cos kiepsko widze w tym roku moje sprawy ogrodowe...., ale jakos bede musiala wszystko pogodzic:).

    RépondreSupprimer